Indiba®Activ jest znaną na całym świecie technologią rozwijaną od 1983 roku. Jej skuteczność potwierdzają wieloletnie badania, 200 publikacji naukowych i ponad 100 prób klinicznych.

Na czym polega?

Celem terapii jest doprowadzenie prądu (termicznego i nietermicznego) do tkanek i komórek ciała. Odbywa się to za pomocą specjalnych elektrod. Jej unikatowość polega na możliwości połączenia terapii prądem projonik o częstotliwości 448 kHz z równoczesnym zastosowaniem kuracji manualnej, co optymalizuje efekty obu zabiegów. Przywraca prawidłowe funkcjonowanie komórek, przenikając membranę komórkową i stymulując jądro komórkowe. Jej efektem jest szybka regeneracja i odbudowa tkanek, a co za tym idzie redukcja bólu i stanów zapalnych.

Terapia jest bezbolesna, nie powoduje przegrzania, bądź podrażnienia skóry, a jej zastosowanie może wyraźnie skrócić czas leczenia. Dwa rodzaje elektrod zapewniają oddziaływanie na tkanki miękkie, chrzęstne oraz kostne. Wieloletnie prace nad ulepszeniem technologii sprawiają, że Indiba®Activ pomaga nawet w leczeniu stanów ostrych i przewlekłych, dlatego znalazła szerokie zastosowanie nie tylko w rehabilitacji, ale także wymagającej medycynie sportowej, medycynie estetycznej i fizjoestetyce.

Indiba®Activ – rehabilitacja

Rehabilitacja najczęściej kojarzy się z długotrwałym okresem rekonwalescencji.

Unikalny system Proionic® pozwala znacznie zredukować czas trwania terapii oraz ewentualne przeciwwskazania przy gwarancji znakomitych efektów takich, jak:

• Redukcja bólu i stanów zapalnych
  • Regeneracja tkanek poprzez poprawę metabolizmu tkankowego
  • Rozluźnienie mięśni
  • Redukcja obrzęków

Wskazania:

• Stany zapalne mięśni i tkanek
  • Zapalenie kości i stawów
  • Obrzęki
  • Kontuzje (skręcenia, zwichnięcia, naderwanie mięśni, stłuczenia)
  • Bóle kręgosłupa
  • Neuralgie
  • Dna moczanowa
  • Tendinopatie
  • Blizny

Indiba®Activ – medycyna sportowa

Mimo wielu efektów prozdrowotnych, intensywna aktywność fizyczna jest solidnym obciążeniem dla naszego organizmu. Wyczynowe uprawianie sportu wiąże się z ryzykiem kontuzji, mikrourazów i szybkiej eksploatacji organizmu. Sportowiec musi znajdować się pod ciągłą kontrolą fizjoterapeuty, którego zadaniem jest nie tylko poradzenie sobie z aktualnymi problemami organizmu, ale również zapobieganie ewentualnym urazom i optymalizacja jego możliwości.

Urządzenie Indiba®Activ to idealne rozwiązanie dla zawodowych sportowców, dlatego jest wybierane przez największe kluby sportowe oraz federacje na świecie (m.in. FC Barcelona, FC Liverpool i Arsenal Londyn). Technologia urządzenia połączona z terapią manualną skutecznie radzi sobie nawet z najtrudniejszymi wyzwaniami.

Indiba®Activ jest niezastąpiona w pracy z profesjonalnym sportowcem, jednak może okazać się również świetnym wsparciem dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z treningiem, a dotychczas prowadziły siedzący tryb życia. Stres, brak ruchu, praca w pozycji siedzącej – to wszystko prowadzi do napięć, zaburzeń organizmu i chorób przewlekłych. Kuracja technologią Indiba®Activ pozwala pozbyć się blokad i przywrócić sprawność mięśni.

Urządzenie może być również stosowane w pomyślnym leczeniu takich dolegliwości jak:

• Nietrzymanie moczu
  • Choroby i bóle miednicy
  • Problemy z utrzymaniem kału
  • Dyspareunia

Indiba®Activ – medycyna estetyczna

Zbawienne działanie radiofrekwencji jest w medycynie estetycznej stosowane od lat. Dzięki wewnętrznej stymulacji tkanek efekty kuracji Indiba®Activ są widoczne gołym okiem. Biostymulacja na poziomie komórkowym powoduje szybkie ujędrnienie i poprawę kondycji skóry. Fale radiowe przyczyniają się do redukcji cellulitu, a także pomagają wyraźnie wyszczuplić i wymodelować sylwetkę. Świetnie poradzą sobie również w rekonwalescencji skóry po operacjach plastycznych, przebytym trądziku czy stanach zapalnych.

Efekty:

• Zmniejszenie obrzęków
  • Wygładzenie i ujędrnienie skóry
  • Spłycenie zmarszczek
  • Redukcja podwójnego podbródka
  • Redukcja blizn i krwiaków

Indiba®Activ – fizjoestetyka

Kuracja Indiba®Activ jest bezbolesna i nieinwazyjna. Może być stosowana zarówno w celach estetycznych, jak i fizjoterapeutycznych. Zabiegowi towarzyszy przyjemne uczucie ciepła, a efekty są dostrzegalne już po pierwszej sesji. Wzrost temperatury tkanek stymuluje je i pobudza do działania, co wzmaga syntezę kolagenu i elastyny. Skóra staje się nawilżona, elastyczna, a w międzyczasie następuje głęboka regeneracja skóry właściwiej, eliminacja złogów tłuszczowych, usuwanie toksyn i wolnych rodników. Naturalne procesy regeneracyjne uruchomione podczas pierwszego zabiegu są aktywne jeszcze przez wiele dni.

Możliwości Indiba®Activ w fizjoestetyce:

• Ujędrnienie ciała (ud, ramion, piersi, pośladków)
  • Podniesienie pośladków i biustu
  • Eliminacja złogów tłuszczowych
  • Modelowanie brzucha
  • Wyraźna redukcja zmarszczek
  • Modelowanie konturu twarzy
  • Wygładzenie skóry pod oczami, szyi oraz dekoltu
  • Eliminacja zrostów i przebarwień

Technologia Indiba®Activ jest całkowicie bezpieczna, dlatego zabieg posiada bardzo niewiele przeciwwskazań. Należą do nich:

• Ciąża
  • Zakrzepowe zapalenie krwi